Cum sa-ti sporesti increderea in tine

Cand simti ca increderea in fortele proprii se afla sub limita,te simti subapreciata sau cu moralul la pamant,ai nevoie si de altceva decat melodii energizante sau de ceva dulce.Ai nevoie de "ceva"  care sa-ti spuna cat de grozav,tare,cool,misto etc. esti.
Acel ceva este un caiet de succese.
Cum realizezi un caiet de succese?Trebuie sa fii inarmat cu:
-un caiet
-un creion sau pix(de preferabil colorat)
-narcisism

Noteaza-ti in acest caiet absolut toate succesele pe care ti le amintesti,calitatile tale fizice sau morale sau orice te face sa fii mandru\mandra de tine.De exemplu : m-am calificat la cutarica olimpiada , diriginta m-a felicitat pentru ca... , am ochi frumosi,am facut mai multe cuceriri in materie de baieti\fete (:D) etc . Cand scrii ai voie sa dai  dovada de narcisism,ca doar numai tu ai de gand sa citesti caietul .De preferabil ar fi sa ascunzi caietul , eu l-am pus in spatele bibliotecii.

Citeste caietul ori de cate ori ai nevoie si nu uita:

0 fleurs:

Trimiteți un comentariu